I came for Danny Jones!

                

Konserten var superbra! Både One Direction och McFly, elr ja, McBusted som de heter nu för tiden. Men ena killen från Busted var inte med och den andra presenterade de inte, vilket var helt fine för mig… Hehe 😀 Mina McFly-killar var bäst och Danny Jones både sjöng och var 100 gånger snyggare i verkligheten!! 

One Direction var förvånansvärt bra också! De var väldigt duktiga sångare allihopa och man kunde fler av deras låtar än man trodde. Så att, helt klart godkänt!

Helsongfors bjöd på bra väder och god mat. Jag och Jessica gick runt på stan hela söndagen. Shoppade ett par skor och en klänning. Inte så mycket men det jag behövde!

Nu har jag jobbat i 2 dar och är ledig igen i 2 dagar. Så nu sitter jag och kollar One tree hill och halvsover i soffan. Så det ska jag fortsätta med!

Lämna en kommentar